A Facebook folyamatosan igyekszik egyszerűsíteni hirdetési ajánlatain, legutóbbi bejelentése szerint a hirdetésekben felhasználható képek frissültek és válnak egységessé minden típusú elhelyezés esetén – írja az AllFacebook.

Rulers

A hirdetőknek nem kell már különböző méretű képeket létrehozniuk a szerint, hol helyezik el az adott tartalmat, valamint nagyobb felületen is dolgozhatnak, ugyanis a Facebook azt mondta, hogy az oldal poszt linkek hirdetés formájában 3,5-szer nagyobbak lesznek asztali megtekintésben. Továbbá akár a képre, akár a szöveges mezőre kattintanak a felhasználók, mindkét esetben a link címére jutnak.

A Facebook hirdetési ajánlatainak részleteiről itt olvashattok.

NewImageSizesPageLikeAds

Az Adquant közösségi hirdetési szoftverekkel foglalkozó cég vezérigazgatója, Joe McCormack máris reagált a hírekre:

„A Facebookon történő változások mindig is lehetőséget jelentettek, és a mostani egy igazán nagy. A Facebook egységesítette a hirdetési formáit, miután az elmúlt egy évben sokat kísérletezett. Az új formátumok nagyszerűek. Tényleg úgy tűnik, hogy a Facebook egyenesen odament a világ marketing vezetőihez és megkérdezte: ’Mire van szükségetek?’.

Ma már sokkal nagyobb a hangsúly a hírfolyamon, amely egy remek csatorna a hirdetők számára. A hírfolyam a Facebookon az ajánlatok motorja; az emberek megnézik a hírfolyamukat, hogy lássák, mit kedvelnek a barátaik és mit csinálnak. A hírfolyamban történő hirdetés több interakciót és jobb eredményeket hoz. Az új hirdetési formátumok nagyon célorientáltak, az ajánlatok promotálásától kezdve a mobil applikációk letöltési számainak növeléséig. A Facebook nagyon megkönnyítette a hirdetők dolgát a tökéletes formátum megtalálásában, amely megfelel a szükségleteiknek. Azt várjuk, hogy ezek a változások magasabb hirdetési bevételekkel szolgálnak a Facebooknak és jobb eredményekkel a hirdetőknek.”

Ti mit gondoltok: könnyebb lesz ezután a Facebookon hirdetők élete?

NewImageSizesPagePostLinks