A Facebook bejelentette, hogy több Facebook Exchange partner számára nyitja meg az asztali hírfolyam leltárát – számolt be az InsideFacebook.

Ezzel az üzletek újratargetálhatnak olyan Facebook felhasználókat, akik a hírfolyamban lévő oldal poszt link hirdetéseken keresztül látogatták meg a weboldalukat, a jobb oldali hasábban elhelyezett kis hirdetések helyett. A hírfolyam reklámok tipikusan nagyobb továbbkattintási aránnyal rendelkeznek, mint az oldalsávban lévők.  A Facebook késő március óta olyan platformokkal tesztelte ezeket, mint a (DSPs) Nanigans, a Mediamath és a Tellapart, és a teszt sikeresnek bizonyult.

Most már minden „Qualified DSPs” béta belépéssel rendelkezik és létrehozhat hírfolyam alapú FBX kampányokat a vásárlói számára. Ugyanakkor a FBX újratargetáló hirdetések továbbra sem elérhetőek mobilon.

A hirdetések úgy fognak megjelenni a hírfolyamban, mint bármely másik oldal poszt vagy promotált bejegyzés, amelyet a Facebook belső platformján keresztül vásároltak meg. A felhasználók nem tudják majd megkülönböztetni, hogy ezekért az FBX-en vagy ezen a belső platformon fizettek.

A Facebook azonban számos korlátozással él, amely a dinamikusabb média hirdetésekhez szokott szakembereknek fejtörést okozhat. Mindenesetre az új formátum lájkolási lehetőséggel érkezik, a felhasználók megoszthatják és kommentelhetnek is a hirdetéshez, míg korábban csak rákattinthattak és egy harmadik fél oldalára vezette őket a reklám.

Mivel ez a hirdetés típus oldal poszt linket használ, az üzletek a nem publikált posztokkal tesztelhetnek és optimalizálhatják a különböző kreatív lehetőségeket. Ugyanakkor, a valós idejű dinamikus hirdetéseknél nem elérhető ez a formátum. Itt egy példa az oldal poszt linkkel működő hirdetésre:

Screen-Shot-2013-03-07-at-3.18.56-PM-500x281