A legnagyobb közösségi portál tervei szerint még több bevételt vasal ki a népszerű chat applikációból. A cég már fejleszti a Messenger Broadcast-et, ami egy tömeges üzenetküldési interface, amin keresztül marketingüzeneteket küldhetünk a felhasználók számára. Nem meglepő, hogy a Facebook többet szeretne profitálni az alkalmazás 1,3 milliárdos felhasználói bázisából.
Az új funkcióval az üzletek welcome üzeneteket kreálhatnak, címmel és alcímmel, valamint call-to-action opciókat is tartalmazhatnak. A vállalkozások megnézhetik az üzeneteik előnézetet a Messenger Broadcast-en keresztül. Azt egyelőre még nem tudni, hogy fizethetnek-e a hirdetők a nagyobb elérésekért, bár logikus lépésnek tűnne a Facebook részéről. Ráadásul a Messengert egyre határozottabban próbálják kihasználni marketingtevékenységekre. Ez a fejlesztés természetesen felvet számos kérdést is, hiszen rengeteg chat üzenet tűnhet majd spamnek, ezért a userek nem fogják megnyitni. Vagy egyszerűen csak elidegeníti a felhasználókat a rengeteg reklám célú üzenet, így megkockáztatják, hogy elhagyják a platformot.
Azt még egyelőre nem tudni, hogy mikor vezetik be az új fejlesztést.
A Messenger felhasználási módjait itt mutattuk be:
Már nagyobb felbontású képeket is küldhetünk Messengeren:
Forrás: TechCrunch