A Facebook kiadta a Pages Manager 2.0 verzióját iOS alkalmazásra is, olyan funkciókkal kiegészítve, mint a fotószűrők és a matricák, viszont eltávolította az olyan elemzéseket, mint a kattintások és a „people talking about this” (hányan beszélnek az oldalról) és egyéb funkciókat is, legalábbis ideiglenesen – számolt be az AllFacebook.
Az InsideFacebook jelezte először a frissítést, melynek cikkéből kiderül, hogy az egyetlen mutató, amely elérhető a 2.0 – ás verzióban, az a „reach” (elérés), és amikor a felhasználók ezt érintik meg, arra az oldalra irányítják őket, amely felajánlja nekik a poszt promotálási opciókat.
Az egyetlen lehetőség, hogy az oldal adminisztrátorok lássák az elemzéseket, köztük a link kattintásokat, az elkötelezett felhasználókat vagy a megosztásokat, ha asztali megjelenítésben teszik ezt.
Az olyan funkciókat, mint az ajánlatok létrehozása a Pages Manager jövőbeli kiadásában visszahozzák, mondta egy szóvivő az InsideFacebooknak, ahogyan az oldal értesítéseket is helyettesítik majd arra ösztönözve az oldal adminisztrátorokat, hogy promotálják posztjaikat.
Az egyik új funkció, hogy a fotókat teljes képernyő módban lehet megtekinteni és szűrni, amely funkciókat a Pages Manager a Facebook alkalmazásból és a Facebok Camera applikációból kölcsönözte.
Emellett matricákat is lehet már használni a személyes üzenetekben.
A fejlesztés lényege, hogy most már egyszerűbben át lehet görgetni egy oldal idővonalán és gyorsabban megtekinteni a képeket teljes képernyőn. A Facebook azt mondja, hogy a sebesség érdekében alakította át az applikációt – írja az InsideFacebook.
iOS eszközöket használó oldal adminiszrátorok: ti már frissítettétek a Pages Managert?