Habár az egykor felfoghatatlanul népszerű FarmVille-nek napjainkra már leáldozott, és egyre ritkábban kapunk meghívásokat a különböző Facebookon is elérhető játékokba, ez koránt sem jelenti azt, hogy a videojátékoknak már nincs jelentős szerepe a legnagyobb közösségi oldalon, sőt!
A Facebook statisztikái szerint havonta nagyjából 700 millió felhasználó vesz részt az oldalon olyan tevékenységben, aminek köze van a játékokhoz: vagy elindít egy programot, vagy erről szóló közvetítéseket néz, vagy aktívan részt vesz a témához kapcsolódó csoportok életében.
A videojáték fontos a kék óriás számára, amit az is jelez, hogy a cég nemrégiben egy friss blogposztban jelentette be, hogy a mobiltelefonos alkalmazásuk hamarosan élesedő új dizájnjában már külön gombot kapnak a játékos tartalmak: a navigációs sávon a Marketplace, a Watch és az értesítések mellé bekerül a Gaming opció, amit megérintve sokkal gyorsabban férhetünk hozzá a játékokhoz, a videókhoz és közvetítésekhez, illetve a kapcsolódó csoportokhoz.
A Facebook által közzétett képen látható új felület fokozatosan válik csak elérhetővé, Magyarországra például még nem érkezett meg a frissítés, és a közösségi oldal blogbejegyzése alapján lesznek olyan felhasználók, akiknél nem is jelenik majd meg a navigációs sávban, csak a három vízszintes csíkkal jelölt Tovább menüből lesz elérhető.
És ez még nem minden, hiszen a cég azt is bejelentette, hogy tovább folytatják az egyelőre andoridos Facebook Gaming app bétatesztelését, ami az oldalon elérhetőnél jóval több lehetőséggel várja majd a videojátékra éhes felhasználókat.
Forrás: Facebook