A Facebookon jelen lévő márkák mostantól új módszerrel ismerhetik meg azt a közönséget, amelyre a hirdetéseikkel targetálnak a közösségi hálóban azért, hogy finomíthassanak stratégiáikon. Az új „Audience Insights” eszköz először az USA-beli „Ads Manager” felhasználókhoz érkezik, majd pár hónap múlva az USA-n kívüli márkák is igénybe vehetik – írja az AllFacebook.

IntroducingFacebookAudienceInsights650

A frissítéssel a márkák a Facebook felhasználók összegyűjtött, anonim információit kaphatják meg, többek között a következőket:

  • Demográfiai adatok: kor és nem, életmód, tanulmányok, kapcsolati státusz, foglalkozás, háztartás mérete
  • Oldallájkok: a top oldalak, amelyeket az emberek lájkolnak különböző kategóriákban, például női ruházat vagy sport
  • Helyszín és nyelv: hol élnek az emberek és milyen nyelvet beszélnek?
  • Facebook használat: a célközönséged tagjai milyen gyakran lépnek be Facebookra és milyen eszközről?
  • Vásárlási tevékenység: múltbeli vásárlási viselkedés (pl. mennyit költött női ruházatra) és vásárlási módszerek (pl. boltban, online)

Ezeket az információkat pedig 3 különböző csoportra nézve lehet megtekinteni:

  • A Facebookon jelenlévők (az általános Facebook közönség)
  • Azok, akik kapcsolatban állnak a márka oldalaival és eseményeivel
  • Az egyedi közönségekhez tartozók, melyeket a márka már létrehozott (a jelenlegi vásárlókból álló közönség)

A teljes bejelentés szövegét a Facebook for Business oldalán olvashatod el.

Hirdetők és marketingesek Faceboookon: mit szóltok a potenciális lehetőségekhez, amelyeket ez a frissítés hoz majd?

AudienceInsights