Vajon a tbh lesz a következő Instagram? A Facebook tervei alapján ez sincs kizárva. A legnagyobb közösségi platform megvásárolta a tinédzserek által kedvelt polling startupot, a tbh-t. A tbh alkalmazás már 5 millió letöltésnél tart, és mindössze 9 hét alatt 2,5 millió aktív napi felhasználóra tett szert.

Az app tulajdonképpen olyan szavazási platform, amin keresztül kedves kérdéseket tehetünk fel a barátainkról, akik végül megkapják a szavazás eredményét dicséretként. Például: szerinted melyik barátoddal a legjobb bulizni? Kiből lehetne jó költő? Vagy éppen kire nézel fel a legjobban? Ehhez hasonló aranyos kérdéseket fogalmazhatunk meg, és a legtöbb szavazatot elért ismerősünk, megkapja az elismerést.

A tbh egyik tervezője, Nikita Bier szerint a fejlesztés során az volt számukra az elsődleges cél, hogy olyan alkalmazást találjanak ki, ami segíthet a tinédzsereknek és a fiataloknak elfogadni önmagukat, és növelni az önbizalmukat. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy pontosan mekkora összeget fizetett a Facebook a startup felvásárlásáért, de a spekulációk alapján 100 millió dollárnál kevesebbet. A tbh csapata szerint számukra ez azért is tűnt előnyös döntésnek, mert hasonló értékeket képviselnek mint a Facebook, és az ő platformjuk alapja is a pozitív interakció az emberek között. A fejlesztés számos kutatáson alapszik annak tekintetében, hogy a legújabb generációk mit várnak az online jelenléttől, és egyre több módon képesek használni a közösségi médiát. Ez az alkalmazás többé nem arról szól, hogy a kamaszok lájkokért versenyeznek, hanem a személyes értékeik kerülnek előtérbe.

Hogy mekkora sikereket fog még elérni a tbh, az egyelőre a jövő zenéje, de az Instagram és a Snapchat sikersztorijából kiindulva, valószínűleg még hallani fogunk róla.

A videós tartalmak használatáról itt írtunk:

Így használd a video marketinget

Szakmai oldalak, amiket kötelező követned az alábbi linken:

25 szakmai oldal amit muszáj követned

Forrás: TechCrunch