A Facebook frissítette az egyedi közönségek funkcióját, hogy a kereskedők offline is tudják mérni az eladásokat. A cég már jó ideje igyekszik bizonyítani, hogy egy olyan oldal, amely offline konverziók generálására is képes és ez az újítás most feltehetőleg bónusz lesz a kereskedők számára – írja az InsideFacebook.

Az offline eladások mérésének lehetősége eddig is elérhető volt, de csak azon partnereknek, amelyekkel a Facebook ilyen tekintetben együtt dolgozott. Most sokkal több márka részesülhet ebből és mérheti meg, milyen jól teljesítenek a Facebook hirdetései az offline konvertálás tekintetében.

CustomAudiences_offlinesales

A „Facebook for Business” blogposztjában így magyarázzák a folyamatot:

  • A kereskedők feltöltenek olyan adatokat, mint email cím, telefonszám és cím, valamint titkosított tranzakciós információk, majd
  • a Facebook ezeket párosítja a saját ilyen jellegű adataival, és végül
  • összehasonlító beszámolót ad, amelyben összeveti azon vevők vásárlási viselkedését, akik láttak egy hirdetést Facebookon és azokét, akik nem.

Mit gondolsz erről a frissítésről?