Az ígéretek szerint az új plaftormnak, a Creative Hubnak hála mind a szolgáltató, mind pedig az ügyfél rengeteg időt, üzenetet és e-mailt spórolhat majd meg, hiszen az új felületlen közvetlenül kommunikálhatnak majd egymással. A Facebook leginkább a mobil és Instagram-felületekre tervezett hirdetéseinek kezelését fogja egyszerűbbé tenni.

A Creative Hub legfőbb célja az, hogy segítse azokat a felhasználókat, akik több ügyféllel együttműködve kreálnak Facebook- és Instagram-hirdetéseket. A következő hónapokban a különböző ügynökségek és ügyfeleik könnyebben tudják majd az új platformon követni a tervezett hirdetéseket – sőt, teszt módban még a videó-hirdetéseket még azelőtt megnézhetik majd okostelefonjaikon, mielőtt azok publikálásra kerülnének.

Facebook Creative Hub

 

A videók láttamozását nem véletlenül emelte ki a cég, hiszen a héten mutatták be, hogy a jövőben felhasználóik a Facebookon és az Instagramon miként tudnak majd egyszerűen képekből videókat kreálni.

Az Instagramon mellesleg 150%-kal nőtt a videók megtekintésének összideje az elmúlt fél évben, ami jól bizonyítja az éppen mérföldkövet ünneplő képmegosztó alkalmazás videótartalmának erősségét.

Forrás: Adweek