Mert ott sokkal nagyobb az esély arra, hogy válaszolnak.

Ha összevetjük a márkák facebookos és twitteres kommunikációját, akkor az az egyik legszembetűnőbb különbség, hogy az előző felületen a cégek válaszolnak a felhasználók által feltett kérdésekre, míg az utóbbin nem igazán – nagyjából így lehet összegezni a Socialbakers a legfrissebb kutatásának az eredményeit.

dreamstime_s_43018793

A felmérésből kiderül, hogy a legjobb arány a céges oldalaknál a megválaszolt kérdésekre 76 százalékos volt idén a második negyedévben, ami 8 százalékkal volt magasabb az első negyedévben mérteknél. Ezzel szemben a Twitteren ugyanez a szám 2015 második negyedévében csupán 29,67 százalék.

És még egy érdekesség, ami talán nem is annyira meglepő, hogy a telekommunikációs cégek a legaktívabbak a válaszadásban – ez mind a Facebookra, mind a Twitterre igaz.

ceg-valaszadas-facebook

ceg-valaszadas-twitter