A biztonságos vezetésre felszólító hirdetések sokszor erőltetettek, akár valamilyen grafikai megjelenítést használnak, akár nehézkes oktatási módszerekkel próbálkoznak. Ezért mindig jó látni, ha egy reklám képes befogadhatóan és intelligensen lefesteni az üzenetét – írja a SimplyZesty.

A Fiat jelentkezett ezekkel a print hirdetésekkel Brazíliában, amelyek azt tanácsolják, hogy ne SMS-ezzünk vezetés közben. Azért, hogy átmenjen az üzenet, a Leo Burnett ügynökség segítségével alkották meg ezeket az egyszerű, de kifejező hirdetéseket, melyeken első pillantásra csak egy betűt látunk. Ám, ha közelebbről is megfigyeljük, észrevesszük egy lány, egy kutya vagy egy busz sziluettjét. Ha csak az egyikre fókuszálsz, az azt jelenti, hogy nem figyelsz a másikra, ami végzetes hiba lehet vezetés közben.

fiat-text-r-412x596

fiat-text-f-412x596 (1)

fiat-text-n-412x596