“Segítsünk együtt!” címmel pénzadomány-gyűjtő Facebook challenge-játékot indított a Fornetti Group. A cég az ismert és elismert gyermekorvos Dr. Novák Hunor példáját követte, aki március elején egymillió forintot ajánlott fel non-invazív légzőmaszkok beszerzésére.

Az ötletet a Fornetti Group felkarolta és tovább fejlesztette: a cég felajánlott egymillió forintot a kecskeméti Bács Kiskun Megyei Oktatókórház javára, és ezzel párhuzamosan kihívás-játékot is indított a Facebook-on. A cég vezérigazgatója játékindító posztjában megjelölte egy versenytársát Tatár Antalt, a Tatár Pékség ügyvezetőjét, franchise partnereként dr. Rédei Istvánt, a Coop Star Zrt. vezérigazgatóját és a Coop Online képviselőjét, valamint üzleti partnerét és beszállítóját Pázmándi Pétert, a Fevita Hungary Zrt. kereskedelmi és beszerzési igazgatóját, hogy fogadják el a kihívást, és egy-egymillió forinttal vállalataik is járuljanak hozzá a vonzáskörzetükben lévő kórházak megsegítéséhez.

A Fornetti Group mindezek mellett arra kérte a partnereit, hogy folytassák tovább a láncot, és a saját kapcsolati hálójukban kérjenek fel ők is további partnereket – a játék addig tart, ameddig az újdonsült, megjelölt cégek tovább gördítik a kihívást.

“Tisztában vagyunk vele, hogy a hazai betegellátó intézmények és azok dolgozói óriási leterhelés alatt dolgoznak a koronavírus-járvány harmadik hullámában. Azt gondoljuk, hogy a kórházaknak, az orvosoknak és az ápolóknak minden erkölcsi és anyagi támogatás kijár – a Fornetti Group ezért indította el az adománygyűjtő kampányt a hazai üzleti szférában. Bízunk benne, hogy a felhívásunkhoz nagyon sok hazai cég csatlakozik majd, és ezzel érdemi segítséget nyújthatunk a járvány elleni küzdelemben. Azt gondolom, hogy az elmúlt időszakot mindannyian szívesen elfelejtenénk, ezt a játékos segítségnyújtási akciót viszont biztosan megőrizzük majd az emlékezetünkben” – fogalmazott Bánhidi Attila, a Fornetti Group vezérigazgatója.

A Fornetti Group arra kéri a játékban résztvevőket, hogy az adományaikat mindig a hozzájuk legközelebb eső intézménynek ajánlják fel, illetve a cég saját láncok elindításra ösztönöz mindenkit, akiknek a Facebook-on publikált kampánymatricáját is szívesen használatra bocsájtja.

Az adományok felhasználásáról egyébként az intézmények saját maguk dönthetnek – egyaránt használhatják eszközbeszerzésre, vagy éppen különböző, működést támogató szolgáltatások finanszírozására.

Forrás: MTI