A November 4-én megjelenő Call of Duty: Infinite Warfare promóciója elérte a Snapchatet is. A két fejlesztő, az Activision és a 72andSunny az első játékkal foglalkozó cégek, akik új megjelenésüket egy nemzetközileg elérhető Snapchat-lencsével promótálják.
A játék során egy zombikkal teli, űrben található vidámparkban harcolhatunk tipikus nyolcvanas évekbeli figurákkal – ezt tökéletesen ragadja meg a hirdetésként szolgáló lencse, mellyel a felhasználó zombivá változtathatja magát, miközben a Frankie Goes to Hollywood Relax című 80-as évekbeli slágerére karaokezik
A Snapchat szép lassan, de biztosan kezdte el filtereinek áruba bocsátását. Egy öt hetes időszakban 14, csupán egy napra szóló filtert adtak el nagyobb cégeknek – a szám kevésnek tűnhet, ám egy 24 órán át elérhető filter ára elérheti a 750.000 dollárt is. A Snapchat azóta lehetővé tette, hogy egy hirdető több filtert is megvásároljon.
Az Activision emellett az USA néhány államában egy másik filtert is elérhetővé tett, melyben zombik másznak ki képernyőnkből.
Szerdán a Focus Feature vásárolta fel a Snapchat promótált filtereit a Kubo and the Two Strings című animációs film számára – májusban ugyanígy tett a 20th Century Fox is, az X-Men: Apokalipszis promociójára.
Forrás: Adweek