Múlt hónapban a Gap bejelentette „Back to Blue”, azaz „Vissza a kékhez” elnevezésű kampánya indulását, mely több platformon, print, online és outdoor elemekből épül fel. Valamint négy év után először a márka visszatér a TV-hez is. Most két reklámot is bemutattak, amelyet a nagy tömegmédiumnak szánnak, de a premier a Twitteren zajlott – írja a Mashable.

 

 

Az elsőben Alexa Ray Joel látható, aki édesapja, Billy Joel 1977-es klasszikusát, a „Just the Way You Are” című dalt énekli. A másodikban pedig Dhani Harrison szerepel, aki az édesapja által a Beatlesnek írt „For You Blue” slágert dalolja el a szpotban.

A kampány üzenete, hogy ünnepeljük „autentikus önmagunkat” – ezen felvételek esetében két kortárs zenész olyan számokat énekelnek, amelyeket a szüleik tettek híressé és sajátjukká. A metafora picit recseg azért – még jobb lett volna, ha ezek a fiatal énekesek a saját maguk által szerzett dalokat adnák elő –, de a ’70-es évek dalszövegei tényleg felébresztik a nosztalgikus érzést, amelyet a Gap kíván nyújtani.

A Gap előzeteseket posztolt a videókról Twitteren, majd 500 retweetet kért azért cserébe, hogy megmutassák Harrison dalának felvételét, amely meg is valósult. Joel számának közzétételének 1000 retweet volt az ára, de ennek csak nagyjából fele jött össze.

A szpotokat az Egyesült Államokban hétfő esténként, főműsoridőben vetítik.