A Go Daddy, tárhelyszolgáltatással foglalkozó cég anno megígérte, hogy nem készít több „mocskos” reklámot [jobb kifejezést nem találtunk], de még így is jó sok „bőrfelületet” mutogat a legújabban is, amit – mi más alkalomból, mint – a Super Bowl eseményére forgatott – írja az AdWeek.

A címe „Bodybuilder” és arra az üzenetre fókuszál, miként segít a GoDaddy, hogy a kisvállalkozások online sikereket érjenek el, illetve a nőket okos, eredményes cégtulajdonosként mutatják be és nem hiányos öltözetű szexuális tárgyakként.

go_daddy_spray_tan_hed_2014

Az új szpot története egyszerű: testépítők futnak keresztül a városon, majd elérnek egy „fújós” szoláriumüzletet – amelynek női tulaja a GoDaddy „Get Found. Get Business” szolgáltatását használja, amint azt a felirat is mutatja. A kezében egy pumpával vizslatja a tömeget és mondja el a szlogent: „It’s go time.” [Azaz „indulás” vagy „gyerünk”.]

A reklám szereplője a GoDaddy egyik ismert szóvivője is, Danica Patrick, aki a testépítők egyikét játssza, köszönhetően egy izomruhának, amit a Legacy Effects készített neki. (A felpumpált Patrickről az első képek még decemberben szivárogtak ki.) Az amerikai autóversenyző hölgynek ez a 13. GoDaddy Super Bowl szpotja – ezzel több Super Bowl reklámot forgatott le, mint bármely más híresség.

A szpot február 2-án, a játék második félidejében fog futni és a Deutsch in New York ügynökség készítette, valamint Bryan Buckley rendezte. A GoDaddy ezen kívül 30 másodpercet kap az első félidőben is.