A Google+ egyre növeli befolyását mint közösségi hálózat: most a hashtageket adták hozzá a keresési találatokhoz. Ha ezután rákeresel egy hashtagre a Google-ben, a Google+ eredmények a népszerű hashtagek mellett fognak megjelenni – írja a SocialFresh.
A hashtagek népszerűsége egyre nő az összes közösségi hálózatban. Májusban a Google jelentkezett a releváns hasghtagekkel a Google+ hírfolyamában, a Facebook pedig júniusban.
A Twitter, a Pinterest és a Tumblr is hihetetlen mértékben használja ki az így összekapcsolt beszélgetéseket. Az ezek erősítésére alkalmazott fizetett médiumok és a hashtagek a Google+-on és a Google keresésben pedig még relevánsabbá tehetik a tartalmakat az összes Google platformon keresztül.
A Google szenior szoftverfejlesztője, Zaheed Sabur posztolt a frissítésekről múlt héten a Google+-on:
- Amikor rákeresel egy hashtagre a Google-ben, például [#AmericasCup] vagy [#WaterfallWednesday], releváns Google+ posztok összeállítása jelenhet meg a keresési találatoktól jobbra.
- Csak azokat a posztokat láthatod majd, amelyeket nyilvánosan vagy veled osztottak meg.
- Ha ezek bármelyikére rákattintasz, a Google+-ra fog vinni, ahol látni fogod az összes releváns posztot.
- Megjelennek továbbá linkek is ezen hashtagek más közösségi oldalakon való kereséséhez. A frissítés kezdetben angol nyelvű felhasználók számára lesz elérhető az USA-ban és Kanadában a google.com és a google.ca oldalán.
Amint azt alább láthatjátok, a #throughglass kifejezésre való keresése egy jó pár különböző opciót hoz ki a Google, beleértve az új hashtag találatokat a jobb oldali sávban. Le-és fel tudsz görgetni a tartalomelemeken keresztül.
Ezen kívül megjelennek a személyre szabott találatok is. A cikk szerzőjének barátja, Josh Murdock (aki a köreiben is szerepel) a Google Glass használatának témakörével foglalkozott és a posztjai majdnem a lista élén vannak.
A marketingesek számára ez a frissítés azt jelenti, hogy a Google+ még fontosabb részévé válik a keresési profiljuknak. A Google+-on posztolt tartalom egyértelműen értékes helyet kap a keresésekben.
A Google tisztább átalakításával, ez a hashtag tartalom azt a teret foglalja el, ami a szponzorált linkeké lehetne, ezért ez egy ösztönzés is lehet a felhasználók számára, hogy a Google+-on osszanak meg tartalmat, hiszen a hashtagek egyszerre több platformon is felizzanak.