Rikar csak annyi akart, hogy valami meleg éghajlatú helyre mehessen, oda, ahol „nem kell túl sok ruha”. Szóval hogyan is kötött ki Alaszka havas vidékén? Valószínűleg azért, mert a Heinekennek van humorérzéke – és talán egy kicsit kegyetlen is tud lenni – írja a Mashable.

Akárhogy is álljon a dolog, a sörmárka egy izgalmas történetet álmodott meg a „Dropped” (amit úgy fordíthatnánk, „ledobva”) névre hallgató új kampányával. Egyelőre annyit tudunk, hogy Rikar nem egészen boldog ott, ahol van és, hogy a Heineken mindenesetre nem hagyta magára, elhelyezett egy piros telefonfülkét a semmi közepén, ami valószínűleg továbbgörgeti majd a sztorit.

A Dropped az ötödik részlete a márka Legends nevű globális marketing megmozdulásának, amely 2010 decemberében indult. Nem kifejezetten hagyományos kampányról van szó: találékony, 18-34 év közötti embereket követnek végig, akik keresztülnavigálják magukat a világon. A legutóbbi versenyző Rikar, aki bizony kemény helyzetbe került.

Vajon mit fog tenni legközelebb? Ha kíváncsiak vagytok rá, az azt jelenti, hogy a Heineken marketinges csapata jó munkát végzett.