Miután az első „Departure Roulette” videójuk több, mint 2 millió megtekintést ért el, a Heineken úgy döntött, a következővel egy még személyesebb módon szólítja meg a rajongóit – írja a Fastcocreate.com.

Amikor a Heineken júliusban elindította „Departure Roulette” kampányát, nehéz helyzetbe hozta az embereket: a márka képviselői megjelentek a JFK nemzetközi repülőtéren és az arra járóknak egy ingyenes utazást ajánlottak fel egy teljesen véletlenül kiválasztott úticéllal valahol a világon, azzal a feltétellel, hogy le kell mondaniuk a korábbi terveiket és azonnal indulni.

3018114-inline-i-1-heineken-sends-a-bunch-more-people-to-random-cities

Ha éppen készülsz felszállni egy repülőre, nagy az esélye, hogy okkal teszed, amiből nem tudsz szó nélkül kihátrálni, így épp annyian mondtak le a Heineken adta lehetőségről a videóban, ahányan éltek vele. Azonban, ha éppen munkában ül valaki és úgy nézi végig, hogy valaki nem fogadja el az ingyen utazást például Laoszba, nehéz nem arra gondolni, hogy ő maga biztosan felülne arra a repülőre.

A „Departure Roulette” sorozat legutóbbi videójában, melyet a Wieden+Kennedy készített, a Heineken megpróbálja kihívni a blöffölőket egy kalandra: azokat, akik tweeteltek, Facebookon kommenteltek, vagy valamilyen más módon fejezték ki a meggyőződésüket arról, hogy ők bizony élnének a lehetőséggel; megnyomnák a gombot, majd eldobnának mindent, hogy felszálljanak a repülőre, bárhova is vigyen. A Heineken csapat ebben a videóban felkeresi azokat, akik olyanokat posztoltak, mint hogy „Nem kérdés, hogy pillanatok alatt megtenném” és döntési helyzetbe hozza őket is: akarod megnyomni a gombot, összepakolni a csomagodat és felülni a következő gépre?

Ezúttal senkinek sem kell lemondani a korábbi útiterveit. Csak telefonálniuk kell a főnöknek és elmondani neki, hogy hétfőn valószínűleg nem tudnak bemenni az irodába, mert Reykjavíkban lesznek. Ebben a videóban mindenki igent mond, mindenkinek a főnöke örömmel hallja a híreket és feltehetőleg mindenki koccint egy ünnepi Heinekennel ott, ahol megkezdi furcsa kalandját. Ki nem szereti a boldog befejezést?