Ez az, amit ma a sörmárkáknak tenniük kell a figyelemért: a Heineken legutóbb egy ír és egy lengyel srácot dobott le a Fülöp-szigeteken. Miért? Mert. – írja a Mashable.

A videó és az akció része a Heineken „Dropped” elnevezésű sorozatának, amelyben legutóbb Rikart, a spanyol pincért láthattuk, amint Alaszka kellős közepén kötött ki mindössze egy szmokinggal és repülőjegyekkel. A második epizódban Stavros, a görög táncos és jógaoktató szerepelt, akit Kambodzsában „engedtek el” szembekötve és lepték meg egy óriási sárga kacsahajóval.

Ezúttal az ír Murray-vel és a lengyel Jakubbal találkozunk. A videóban mindkettejük szemét bekötik, egy-egy hajó fedélzetére ültetik őket, míg el nem jutnak a végállomásra, egy szigetre. Ezután pedig összebilincselik őket.

A Heineken sorozata alátámasztja az erőfeszítést, hogy a márka a rettenthetetlen világutazók söreként pozícionálja magát és egyben egy fiatalabb korcsoportot is igyekeznek megszólítani, amely ellenáll a hagyományos hirdetési üzeneteknek. Egyelőre a taktika sikeresnek tűnik: a sorozat videói eddig több mint 3 millió megtekintést értek el együtt.