Mennyire vagy spontán? Eldobnál mindent és megváltoztatnád az útiterveidet, ha azt mondanák, lehetőséged van átélni egy kalandot? A többség számára a válasz, úgy tűnik, a nem – írja a SimplyZesty.

A „Departure Roulette” a Heineken legújabb marketing akciója. A JFK reptéren próbálták az utazókat meglévő terveik eldobására csábítani és rávenni őket, hogy felszálljanak egy járatra, amely az ismeretlenbe visz.

heineken_roulette

A 25 év felettieket hívták meg kalandos helyszínek látogatására, amelyhez meg kellett nyomniuk egy gombot a reptér termináljában. Ezután el kellett felejteniük minden korábbi tervüket és azonnal felszállni a gépre, amely a random úti célra juttatja őket.

A „Departure Roulette” akcióhoz a „Dropped” nevű korábbi kalandozás adta az inspirációt, amely szintén az online futó „Voyage” kampány része volt. Egy „közösségi kísérlet” keretében a Heineken szó szerint ledobott négy férfit véletlenszerű és távoli helyszíneken szerte a világon. Kalandjaikat és élményeiket filmre vették és három epizódra vágták, melyek július 22. óta megtekinthetőek a Heineken.com oldalon és YouTube-on.

A cél, hogy bebizonyítsák, egy legendás utazás sosem tervezett, hanem spontán születik. Az emberek szeretnek interakcióba lépni és a Heineken ezt ajánlotta nekik – lehetőséget adott a résztvevőknek, hogy megtapasztalják a márka spontán oldalát egy izgalmas és emlékezetes módon.