Félreértés ne essék: az IKEA legújabb hirdetései éppen azért annyira jók, mert kimerítik az unalom fogalmát. A svéd nagyvállalat a taszítóan hétköznapi élet elemeit ötvözte egy olyan hirdetésformában, amit garantáltan újra és újra fogsz nézni.
A legtöbb nagy márka folyamatosan azért töri magát, hogy igazán hatásos és ütős hirdetéseket tegyenek közzé YouTube-on, és hogy bele tudják préselni a brand üzenetét is. Az IKEA viszont nagyon ügyesen megfordította a dolgot: unalmas, vontatott klipekkel borzolja a kedélyeket. Ez a hirdetés éppen azon ironizál, hogy tulajdonképpen mennyire végtelenül egyhangú a legtöbb ember élete. A YouTube TrueView hirdetéseket 5 másodperc átugrani, ezért a legtöbb hirdető mindent belead, hogy kihasználják ezt az időt. Az IKEA igazán kimaxolja az unalmas tartalom fogalmát: kedvetlenül mosogató fiatalok, kanapén ücsörgő párocska stb.
A kampányt az Akestam Holst ügynökség valósította meg.
Az idei év legjobb Halloween reklámjait itt mutattuk be:
A Burger King ütős kampányáról itt írtunk:
Forrás: We Are Social Media