Amikor az alkohol márkák megpróbálnak a fő közönségükön túlra is szólni, az eredmények gyakran kínosak és akár nevetségesek is. A legjobb hirdetések azok, amelyek tudomásul veszik egy márka megszokott célközönségét, de képesek olyan történetet bemutatni, amellyel újabbat is be tudnak vonzani. Ezt a kényes egyensúlyt tudta megtartani a Jägermeister friss, brit szpotjában „Journey to Surf” címmel, melyet a The Red Brick Broad nevű londoni ügynökség készített – írja az AdWeek.

jagermeister-hed-2014

A márka gyökerei 1935-ig nyúlnak vissza, ma pedig elsősorban a „srácok” választása. Itt azonban nem holmi férfias extrém sportok gyakorlói bukkannak fel. Helyette kapunk egy művészien rögzített történetet a jeges vadonból, melynek végén ott az elmaradhatatlan ünneplés és koccintás.

Helyes a fókusz: nem magasztalják fel az italt, nem állítják, hogy ez hajtja a szórakozást vagy, hogy egyenlő lenne bármi más őrültséggel. Jó az irány.