A Jell – O reklámok nem igazán változtak a 2000-es évek eleje óta, amikor is elkezdték megcélozni a felnőtteket a cukormentes termékek hirdetésével, még az Atkins diéta őrület idején. Most azonban a családok számára minden az egészséges ételekről szól, nem a desszertekről. Az alkalmazkodás jegyében a Jell – O ismét a fiatalabb generáció felé fordul egy új reklámkampánnyal, amelynek fókuszában a szórakozás áll – írja a Fastcompany.com.

A kampány első darabja egy olyan reklám, amelyben egy apuka a fiának magyarázza, milyen felnőttnek lenni. A kisfiú pedig szorgalmasan elképzeli, milyen lehet minden egyes nap egy kicsit kevesebb hajjal ébredni, hatalmas forgalomban vezetni a munkahelyre, öltönyt hordani egész nap és elviselni a rémálomszerű főnököt. Egy ilyen nap után, mondja Apa, szüksége van a Jell – O nyújtotta örömökre.

Ezzel az új stratégiával a Kraft azt reméli, hogy felpörgetheti a korábbi számokat: a tavalyi évben 19 százalékkal csökkentek a hűtött puding, krém és zselatin eladásai a cégnek.

A Jell – O „szórakoztató” kampánya azonban nem ér véget a gyerekekkel és a családokkal. Az egyetemista korú csoportokra is le akar csapni azzal, hogy termékein a népszerű főiskolai sportok logóit szerepelteti.