A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media bejelentette, hogy megvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal rendelkező Expressz.hu-t, amely a Magyarországról kivonuló TME Csoporttól kerül új tulajdonosához.

schibstedlogo

A havi több, mint egymillió egyedi látogatót számláló Expressz.hu  régi résztvevője az apróhirdetési piacnak, ám a közelmúltban a portál tulajdonosai úgy határoztak, hogy kivonulnak Magyarországról – a Schibsted ezt követően döntött az online üzletág felvásárlása mellett. Az itt található hirdetések többsége felkerül a Jófogásra, ami a mai igényekhez igazodva szolgálja majd ki a korábbi Expressz.hu hirdetőket is.

„Elégedettek vagyunk az akvizícióval, amellyel célunk, hogy tovább erősítsük pozíciónkat, és hosszú távon folyamatosan bővítsük portfóliónkat” – mondta el Peresztegi Zoltán, a Schibsted Classified Media csoport felhasználókért és termékekért felelős alelnöke.

„A jófogás.hu hatékonyságát az Ipsos Zrt. legfrissebb kutatása is igazolta, és a továbbiakban is mindent megteszünk annak érdekében, hogy fejlesztéseinkkel még magasabb színvonalon szolgálhassuk ki régi és új ügyfeleinket, így az eddig az Expressz.hu-t választó hirdetőket is” – tette hozzá Budai László, a Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója.