A jó digitális kampány alapja nem az, hogy hány ember reagál rá, hanem hogy mennyien hallanak róla. Tulajdonképpen szó szerint. Márkaként a KFC eddig sem volt híján innovatív ötleteknek, viszont most megmutatták, hogy a humoruk is verhetetlen.  A közkedvelt amerikai brand igazán nagyot robbantott a reklámpiacon a világ első GPS kazettájának kiadásával.

 

A kazettára gyakorlatilag egy hangfelvételt rögzítettek, amiben Colonel Sanders hangján magyarázzák a hallgatóknak, hogyan juthatnak el Louisville, Kentucky-ból (A KFC központjából) egészen Marietta, Georgia-ig, ahol a híres Big Chicken franchise található.

Ez a különleges navigációs rendszer elkalandozza a hallgatót a kocsiban ülve a KFC márka történetének legfontosabb helyszíneire, beleértve az alapító síremlékét is. Ha pedig esetleg amiatt aggódnánk, hogy unatkozni fogunk az úton, a kazettán saját dalokat is találunk egy kis közös énekléshez.

A reklámszakma  éppen megőrül ezért a rendkívül humoros kreatív kampányért, mert itt valóban a márka története és egyedi arculata kerül a középpontba, és igazán interaktív módon lép kapcsolatba a fogyasztókkal.

Ha valaki esetleg amiatt aggódik, hogy nincs magnó a kocsijában, akkor lejátszhatja a hangfelvételt YouTube-ról is, amit itt meg is hallgathattok.

A Snickers nagy dobásáról itt számoltunk be korábban:

Hogyan használta a Snickers a közösségi médiát az év egyik leginnovatívabb kampányában

 

A Facebook cross-platform hirdetési törekvéseiről pedig itt számoltunk be:

A Facebook integrálja a digitális és TV-s kampányok mérhetőségét

 

 

Forrás: We Are Social Media