A „newsjacking” nagyszerű lehetőség arra, hogy remek tartalmak szülessenek, miközben a márkák jelentős növekedést tudnak elérni a forgalom és a közösségi média elkötelezettség tekintetében. Mindazonáltal kockázatos a dolog – írja a SimplyZesty.

A „newsjacking” lényege, hogy az éppen népszerű eseményekre, hírekre való reflektálással növeled a márka iránti elköteleződést. Mondani azonban könnyebb, mint csinálni, ám érdemes belevágni, ugyanis a tematikus tartalmakhoz való alkalmazkodás marketinges aranybánya lehet, ha a márkádhoz illő módon élsz a lehetőséggel.

#Royalbabyjacking

Az utóbb idők legnagyobb dobásai a brit királyi sarj érkezése okán történtek, amikor a világ összes közösségi média csapata is készenlétben állt a nagy bejelentésre várva. A #Royalbabyjacking keretében mindent elárasztottak az ezzel kapcsolatos bejegyzések. A Twitter szerint a baba megszületését követően másodpercenként 421 tweet került ki az éterbe. Lássunk néhány márkát, amelyek gyorsan cselekedtek és hasznot húztak a friss hírekből!

Pampers

A Pampers egy promotált tweetet használt, hogy felhívja a figyelmet új videójára, mely az „Every Baby is a Little Prince or Princess”, azaz „Minden baba egy kis herceg vagy hercegnő” címet kapta:

Pampers

Oreo

Kevesek meglepetésére az Oreo az elsők között tweetelt az esemény kapcsán. A képen egy párnácska látható egy cumisüveggel és egy Oreo keksszel. Mondhatnánk, hogy előjöhettek volna valami kreatívabbal is, lévén kilenc hónapjuk volt a felkészülésre, de ismerjük el, hogy a nagyszerűsége az egyszerűségben rejlik – és az egyik olyan húzás, amelyik nem ragaszkodott görcsösen egy nemsemleges megközelítéshez.

oreo

Johnson & Johnsons

Egy igen okos borítókép a J&J – től, amellyel elképzelték a királyi baba fürdetését, feltéve az i-re a pontot egy buborék koronával és egy gratuláló üzenettel.

J-J

És, hogy hozzunk egy negatív példát is…

Charmin

Maradjunk annyiban, hogy van, aki olcsón akarta megúszni az egészet… de tényleg komolyan gondolták, hogy egy képen szerepeltetik a királyi címert és egy bilit?

 Charmin