A KLM holland légitársaság feltette a kérdést, tudná-e használni a közösségi médiát annak érdekében, hogy az utasai még különlegesebbnek érezzék magukat. Mint kiderült, a válasz: igen.

A KLM Surprise kampány keretében az utasok Foursquare bejelentkezései és tweetjei alapján a cég alkalmazottjai átböngészték azok közösségi média profiljait, hogy alapvető információkat gyűjtsenek róluk. Ezek után apró, de hasznos ajándékokkal lepték meg az utasokat, amelyeket a gépre is felvihettek magukkal vagy épp ott használhattak ki.  Volt, aki karórát kapott, más mozijegyet, de egy sokat utazó idős hölgy még extra férőhelyet is kapott a repülőgépen a kényelme érdekében. A hét héten keresztül tartó kampány során sok-sok meglepetést szereztek az utasoknak, a cégnek pedig csak Twitteren több, mint 1 millió megtekintést generált.