Érdekes infografikát olvastunk az SMS marketinggel foglalkozó SlickText cégtől.
Pár meghökkentő számadat:
– a közösségi marketing kétszer olyan hatékony, mint a termékbemutatók, telemarketing, a DM vagy a kattintás alapú hirdetés
– a vásárlók 46%-a a vásárlási döntéseinél a közösségi médiában olvasottakra hagyatkozik
– a pár példa a mobilos marketing erejére: a mobilon éttermet keresők konverziós rátája 90%-os, és ezen vásárlók 64%-a egy órán belül betér a kinézett vendéglőbe. Az SMS alapú ajánlatok megnyitása 98%-os, szemben az email 22%-val, a csiripek 29%-val és a Facebook ajánlatok 12%-val
– a tartalom segít eladni a terméket: a bloggal is rendelkező céges oldalak 55%-kal több olvasót vonzanak. A blogban olvasottak 63%-kal jobban befolyásolják a vásárlási döntéseket, mint ha ugyanezt újságban olvasnánk.
Használod a mobilos marketinget? Mik a tapasztalataid vele?
Forrás: 60secondmarketer.com