hirdetés

Marketing, amit nem csak tanítunk - csináljuk is! Marketing, amit nem csak tanítunk - csináljuk is!

Miután Kim Kardashian is fizetett hirdetésben biztatja követőit, hogy fektessék megtakarításukat kriptovalutába, most figyelmeztetést adott ki az amerikai pénzügyi hatóság, arról, hogy azért, mint minden befektetésnek, ennek is megvannak a kockázatai. 

A hatóság úgy véli, hogy a kriptovaluta olyan hívószó lett, amiből sok ember nem szeretne kimaradni, pedig ez nem egy olyan dolog, mint hogy megveszi-e valaki a legújabb telefont, vagy cipőt, amit az influenszerek ajánlanak. Viszont elég kevesen vannak, akik valóban ismerik is a kockázatokat. A hatóság szerint az influenszerekek is nagyobb körültekintéssel kellene igent mondania az ilyen megkeresésekre, mert nagyon gyorsan elveszíthetik a követőik bizalmát, miután sokan elbukják a megtakarításaikat a megfelelő tájékoztatás hiánya miatt. Például azt sem tudják a legtöbben, hogy a piac szabályozott-e, hogy ki és mikor hozta létre a reklámozott kriptovalutát, és van-e bármifajta védelmük, ha kiderül, hogy csalás áldozatai lettek. Fontos lenne az is, hogy az ilyen termékek hirdetését sokkal szigorúbban szabályozzák, mert a célcsoport tagjai gyakran olyan kiszolgáltatott csoportok, akik veszélybe sodorják az egész pénzügyi jövőjüket. 

Forrás: The Guardian