Elsőre furcsának, vagy valamilyen vírusnak hangzik, ha a telefon lezárt kijelzőjén hirtelen elindul egy videó, vagy felugrik egy üzenet. Na mostantól ez egyre inkább nem hiba, hanem kifejezetten egy újfajta szolgáltatás lesz.
A Glance szeretné az Egyesült Államokban is elindítani azt a szolgáltatását, hogy a telefonok kijelzői hirdetőfelületként szolgáljanak, amíg a tulajdonosa fel nem oldja a képernyőt. Az egyelőre nem teljesen egyértelmű, hogy a felhasználó mit nyerhet ezzel, de a szolgáltatás lényege, hogy hír, érdekes fotó, de akár termék vagy szolgáltatás hirdetése is megjelenhet a kijelzőn. Úgy tudni, legalább 400 millió felhasználó már nem bánja, hogy ezek megjelennek a kijelzőn, és a Glance sem egy új reklámfelületként hirdeti, hanem azt mondják, hogy egyfajta felfedező módot biztosítanak a felhasználóknak akkor is, mikor éppen nem nyomogatják a készüléküket.
Forrás: Techcrunch