A szeptemberi teszt után hivatalosan is bejelentette a LinkedIn, hogy a történetekhez egyszerűbben lehet linkeket csatolni. Egyelőre nem minden felhasználók elérhető a funkció.
A storyba lehet egy “See More” funkciót tenni, ami egy URL link segítségével a felhasználó által választott oldalra visz. A linket a jobb felső sarokban lehet szerkeszteni, a történet nézői pedig úgy érik el, ha felhúzzák a képernyőn az ujjukat, pont úgy, ahogyan azt például az Instagramon megszokhatták.
A felhasználó szerkesztés közben le tudja ellenőrizni, hogy jó oldalra mutat-e a link, így elkerülhetőek az elgépelések, és a statisztikák között azt is látja majd, hogy hányan kattintottak rá.
Egyelőre csak a LinkedIn Pages felhasználóinak, és azoknak elérhető, akiknek legalább ötezer követője vagy kapcsolata van, de a követők száma az elsődleges mérőszám.
Forrás: Social Media Today