Ha visszamehetnél az időben és megköszönhetnéd valakinek, amit érted tett, ki lenne az? Ez az a kérdés, amelyet a L’Oreal Paris India is előtérbe helyez legújabb hajhullás elleni samponja, a „L’Oreal Paris Fall Repair 3X” bevezetésekor. Miért? A válasz a gyökerekben rejlik, egészen pontosan a hajtőnél, akárcsak azon gyökerek esetében, amelyek azzá tettek téged, aki vagy! – írja a Business2Community.

Ma minden sampon az erős hajról beszél, de ami igazán fontos, azok a gyökerei, amelyek erőssé teszik. Építve a filozófiára, miszerint az emberek igazi ereje a gyökereikből származik, a L’Oreal elindította „Stay Rooted”, azaz „Maradj a gyökereknél!” kampányát, melyben arra bátorítják a vásárlókat, hogy kapcsolatba lépjenek gyökereikkel, szánjanak egy kis időt azokra az emberekre, helyekre és dolgokra, akiket és amiket igazán értékelnek, amelyek alakították a múltjukat, és mondjanak nekik és értük köszönetet!

A kampány része a „Go back in time”, „Menj vissza az időben!” című film is, amelyben különböző életutakat bejáró embereket ismerhetünk meg és akik mind köszönetet mondanak egy különleges embernek, amiért segített nekik a gyökereik iránti hűség megőrzésében:

A közösségi média promóciókat a Foxymoron digitális ügynökséggel karöltve valósították meg, Facebookon és Twitteren közvetítették a kampány üzenetét az online közösségnek.

Találd meg a gyökereidet Facebookon!

A kampány egy új borítóképpel indult a L’Oreal Paris India Facebook oldalán, múlt hónap közepén. Kisebb elköteleződést elősegítő akciók után az oldal arra kérte 1,8 milliós rajongói bázisát, hogy ossza meg velük, ki az a különleges személy, akinek köszönhetően megőrizték a gyökereiket. Ezen kívül rendszeresen hasznos állapotfrissítésekkel szolgál az oldal a termék előnyeiről és áráról is.

A rajongókat arra is megkérték, hogy osszanak meg egy közös fotót magukról és arról a bizonyos személyről, elmagyarázva, miért is mondanak köszönetet neki. A legjobb üzeneteket kiválogatták és borítóképet varázsoltak belőle. Így készült el ez is:

Loreal_paris_stay_rooted1

Egy Facebook alkalmazással is készültek, amely a termék minden részletéről tájékoztat, valamint Sonam Kapoor L’Oreal márka nagykövet szavait is tolmácsolja. Itt érhető el arra a weboldalra vezető link is, ahol a rajongó online megvásárolhatja a terméket, az offline üzletek mellett.

Találd meg a gyökereidet Twitteren!

A L’Oreal Paris India arra használta fel a Twittert, hogy kapcsolatot építsen a rajongókkal, beszélgessen velük és elhintse a fontos információkat az új termékről. A márka néhány versenyt is futtatott a mikroblogon arra buzdítva a Twitter felhasználókat, hogy nézzék, majd osszák meg a hirdetés videóját, ingyenes ajándékokért cserébe.

#MadeMeWhoIAm is arra kérte a felhasználókat, hogy nézzék meg a „Go back in time” című  filmet és szóljanak hozzá a tartalomhoz. Ezt kiegészítették egy versennyel, amelyben a résztvevőknek ezt a hashtaget kellett használniuk a nyeremények megszerzéséhez. További alkalmakkor az #IWillNotFall és a #FallRepair3X tagekkel játszhattak.

loreal_tweet

Az biztos, hogy kidolgozott tartalomstratégiáról van szó, amely illik a márka ismert szlogenjéhez is: „Mert megérdemeljük.”

Ti mit gondoltok a kampányról?