A Meta közzétette legfrissebb teljesítményjelentését, amelyben kismértékű növekedést mutat az alkalmazásai aktív felhasználóinak számában, és jelentős bevételnövekedést mutatott ki.
A cég jelenleg 3,29 milliárd napi aktív felhasználóval rendelkezik, ami kismértékű növekedés a második negyedévben jelentett 3,27 milliárdhoz képest. Ez azt jelenti, hogy a Föld lakosságának közel 40 százaléka használja a Meta alkalmazásait (Facebook, Messenger, WhatsApp, Instagram és Threads) minden nap.
A Meta bevétele felhasználónként átlagosan emelkedik, és a negyedik negyedévben várhatóan tovább fog növekedni az ünnepi időszakban. A Meta továbbra is Észak-Amerikára és Európára támaszkodik bevételeinek nagy részében, de az ázsiai-csendes-óceáni térségben is folyamatosan növekszik a bevétele.
A harmadik negyedévben 40,59 milliárd dolláros bevételt ért el. A vállalat továbbra is jelentős összegeket költ VR-re és mesterséges intelligencia fejlesztésre, de a fő bevételi forrása továbbra is a hirdetések megjelenítése az alkalmazásaiban.
A Meta arról is beszámolt, hogy az alkalmazásaiban megjelenített hirdetések száma 7%-kal nőtt éves szinten. A hirdetések átlagos ára is emelkedik (+11% éves szinten).
A techcég továbbra is veszteséges a VR és a mesterséges intelligencia fejlesztésében, a teljes költségei és kiadásai 14%-kal nőttek éves szinten. A Meta arra számít, hogy a 2024-es teljes évben a teljes költségek 96-98 milliárd dollár között lesznek.
Forrás: Social Media Today