A Meta az elmúlt évben már kísérletezett a mesterséges intelligencia képgenerálásával a hirdetési kampányokhoz, most pedig arra törekszik, hogy ezeknek az eszközöknek a továbbfejlesztett változatait kínálja, hogy elősegítse a szélesebb körű, videóba ágyazott hirdetések létrehozását.

Az első frissített elem a képgenerálás, amely mostantól lehetővé teszi teljes képváltozatok létrehozását az eredeti hirdetése alapján.

Amint ebben a példában is látható, a Meta frissített képgenerálási folyamata mostantól képes lesz az eredeti kreatívot referenciaként használni a promptoknál, hogy továbbfejlesztett háttereket, vizuális stílusokat és teljesen eltérő megjelenítési megközelítéseket hozzon létre. Ugyanezt a folyamatot használhatja a látványelemek kiterjesztésére is, hogy jobban illeszkedjen több felülethez.

A Meta emellett kibővíti hirdetésszöveg-variációs funkcióját is, amely mostantól a hirdetések címsorainak változatait is képes lesz létrehozni.

A fenti példa a fő hirdetésszöveg mellett az alternatív címsor-megjelenítést mutatja be a hirdetésben. Ez segíthet abban, hogy jobb szövegeket találjon ki hirdetései számára (mármint az MI kitalálja helyettünk), olyan formátumok alapján, amelyek más márkák számára is működnek.

Végül, de nem utolsó sorban mostantól szöveges fedvényeket is létrehozhat hirdetéseihez, és számos betűtípus közül választhat.

A funkciók nálunk egyelőre nem elérhetőek, de reméljük hamarosan azok lesznek.

Forrás: Social Media Today