Míg a Meta többször is kijelentette, hogy elégedett a Threadsszel, ami ugye a Twitter konkurenciája akarna lenni, az új jelentések arra utalnak, hogy a Meta menedzsmentje egyre jobban aggódik a platform csökkenő felhasználószáma miatt.
Miután az indulás után mindössze öt nap alatt elérte a 100 millió felhasználót, a Threads mindössze 32 millióval több profilt szerzett az ezt követő három hónap alatt. Ugyanakkor a harmadik féltől származó elemzések azt sugallták, hogy a Threads használata meredeken csökken, a júliusi napi 21 perc felhasználónkénti csúcsról mostanra már csak 6 percre esett vissza. Idén májusban Elon Musk arról számolt be, hogy X felhasználó körülbelül 31 percet töltött naponta az alkalmazásban.
A Threads ugye még mindig fejlesztés alatt áll, így a lemorzsolódás nem csoda, viszont úgy tűnik, a Meta most új módszereket vizsgál, hogy visszaszerezze a korai nyüzsgést, és több embert irányítson az alkalmazáshoz.
Amint arról a The Information beszámolt, a Meta jelenleg arra törekszik, hogy több nagy presztisű alkotó vagy influenszer használja mindél gyakrabban az oldalt, és tegyen közzé bejegyzéseket az alkalmazásban, hogy ezzel is ösztönözze az elköteleződést.
Ezt már csinálta más is, meglátjuk mire jut vele a Threads, de valószínűleg az is dob majd egyet a felhasználószámon, ha végre az EU-ban is elérhető lesz. Csak aztán nehogy addigra kimúljon az egész.
Forrás: Social Media Today