A Meta egy közleményben azt álltja, hogy zászlóshajója, a Facebook az elmúlt három évben egyre több fiatal felnőttet vonzott, amivel igyekszik cáfolni azokat a híreket, hogy ők az idősebb generáció bástyája.
Több mint 40 millió 18 és 29 év közötti amerikai és kanadai felnőtt keresi fel a Facebookot naponta – közölte a közösségi média vállalat, amelynek vezetője, Mark Zuckerberg múlt hónapban töltötte be a 40. életévét, maga a platform pedig idén ünnepelte fennállásának 20. évfordulóját.
A növekedés tükrözi a vállalat erőfeszítéseit, hogy visszaszerezze a fiatal felnőttek figyelmét, akik a kínai ByteDance tulajdonában lévő TikTokra mentek inkább. A vállalat szóvivője szerint a Meta a fiatal felnőttek körében „az egészséges alkalmazáshasználat növekedésének ötnegyedét” érte el.
Egy New York-i eseményen, amelynek célja az volt, hogy felhívják a figyelmet arra, hogyan használják a fiatalok az alkalmazást, a Facebook vezetője, Tom Alison elmondta, hogy az évforduló arra késztette a vezetőket, hogy felismerjék, a Facebooknak fejlődnie kell ahhoz, hogy releváns maradjon a következő generáció számára.
Alison a Reutersnek adott interjújában elmondta, hogy úgy tűnt, hogy a fiatal felhasználók kezdetben azért érkeztek a Facebookhoz, hogy életük kulcsfontosságú pillanataiban használhassák az olyan részeket, mint a Marketplace, a Csoportok és a Ismerkedés, vagy például amikor először kellett lakást bérelniük.
Bár ezeknek a szakaszoknak a többsége nem tartalmaz hirdetéseket, használatuk széles körben növelte az elköteleződést – tette hozzá. „Miután felkerültek a Facebookra, elmennek, és megnézik a hírfolyamban vagy a Reelsben folyó dolgokat” – mondta a Meta TikTok-szerű rövid videótermékére utalva.
Forrás: Reuters