A Nissan továbbra is használja a Facebookot és más közösségi hálókat az értékesítés támogatására, valamint arra, hogy minél többen megismerjék a „2014 Nissan Versa Note” modellt. Most a „Passion Genome” elnevezésű kezdeményezéssel álltak elő – írja az AllFacebook.

A Passion Genome lehetővé teszi a Facebook felhasználóknak, hogy megalkossák személyre szabott, interaktív vizuális portréikat, melyek neve „Passion Portraits”. Ezekhez a felhasználó Facebook profilján megosztott „szenvedélyek” (passions) szükségesek, és azok a képek, amelyeket Facebookon és Twitteren osztottak meg a #MyPassionPortrait hashtag használatával.

PassionGenome650

Azok a Facebook felhasználók, akik a Passion Genome alkalmazásával létrehozzák saját portréjukat, esélyesek egy 1000 dollárt érő Amazon ajándékutalvány megnyerésére is.

A Nissan időközben felrántotta a leplet korábbi versenyének győzteséről is, amelyben a felhasználók maximum 15 másodperces Instagram és Vine videókkal vehettek részt, bemutatva, mit szeretnek csinálni. És persze valahogyan bele kellett csempészni az alkotásokba a Versa Note autót is.

A nyerteseket az alábbi 45 másodperces TV reklámban is bemutatják, amely az amerikai ABC csatornán fog debütálni.