Zöld kólát dobott a piacra a Pepsi. A rivális Coca-Cola ezt már tavaly bemutatta Argentínában és Chilében.
A napokban jelentette be a Pepsi, hogy megérkezett az új terméke, a Pepsi True. Az új üdítő 40 százalékkal kevesebb kalóriát tartalmaz egy átlagos Pepsi kólához képest, és sztíviával édesítették.
A Coca-Cola hasonló üdítőt mutatott be még tavaly év végén, Cola Life néven. Igaz, ebben a termékben csak 36 százalékkal kevesebb a kalória, mint a hagyományos Coca-Cola kólában. A Cola Life Argentínában és Chilében debütált, de azóta már például Nagy-Britanniában is kapható.
A Pepsi True megjelenését szerdán jelentették be, és eleinte csak az amerikaiak tudják megvásárolni, az Amazonon keresztül.
Nem ez az első kísérlete a Pepsinek a természetes anyagokkal ízesített kólák piacán. A cég még 2008-ban indította útjára a Pepsi Raw-t, de 2010-ben kivonták a forgalomból – emlékeztet a Business Insider.