Az állatok etikus bánásmódjáért küzdő PETA sokféleképpen kampányolt már, celebekkel vagy sokkolóan, és most egy újabb módszerhez nyúlt. Az állatkínzás történetét mutatják meg emojik segítségével, kalapácsokkal, fegyverekkel, édes nyuszikkal, majmokkal és tigrisekkel. Apró spoiler: a végén csontvázakká válnak, de tényleges vérontás nem látható. Ámbár egy PETA reklámról beszélünk, tehát lesz benne vér, igaz, ezúttal rajzfilmes – írja az AdWeek.

A nonprofit cég azt mondja, azért választotta ezt a megjelenítési technikát, mert ezzel a kampánnyal a fiatalokat szeretnék megszólítani. A hirdetéseket a Los Angelesben működő BPG ügynökség készíti, továbbá a Waterfall Mobile segédkezik az emoji-alapú SMS funkciók kialakításában, melyekkel adományozni is lehet a jó ügy érdekében.

A kampány magazinokban, a PETA blogján és weboldalán, YouTube csatornáján, Facebook oldalán, Twitter és Instagram fiókjaiban fut.

Mit gondoltok? Mondjátok el egy emojival!