A Pinterest bejelentette, hogy saját QR kódokat vezet be az üzletek és a márkák számára. Ez is pont úgy fog működni, ahogyan a QR kódok általában: a felhasználók a Pinterest appon keresztül használhatják anélkül, hogy hosszú ideig keresgélnének.

Ez az újdonság jó hír a hirdetők számára, hiszen így még jobban a középpontba kerülhetnek a termék orientált tartalmak a közösségi felületen. Kínában remekül működik a QR kód széleskörű használata, azonban az még egyelőre kérdéses, hogyan valósítható meg a világ többi részén is a Pinterest számára. A közösségi platform így most megint a kamera használatára fókuszál, amit egy ideje a hirdetők is fokozottan igényelnek. Ezzel tulajdonképpen még több lehetőség nyílik az üzletek számára, hogy több terméket is megjelenítsenek, ráadásul ez olyan opciót kínál a fogyasztók számára is, ami egyelőre a Facebook és a Google platformjain nem elérhető.

A Pinterest legutóbbi fejlesztéséről itt számoltunk be:

Hogyan vásárolhatunk közvetlenül a Pinteresten?

A Pinteresthez hasonló funkciót tesztel a Facebook:

A Pinteresthez hasonló funkciót tesztel a Facebook

Forrás: TechCrunch