Úgy néz ki a Pokémon Go sikere tényleg megállíthatatlan – legyőzte a social media appok összes királyát. Persze azért nem olyan édes a diadal, mint elsőre látszódhat.

Egy új kimutatás szerint ugyanis az iPhone tulajdonosok több időt töltenek Pokémon Go alkalmazással, mint a Facebookon, a Snapchaten, Twitteren és Instagrammon. A Sensor Tower felmérése szerint egy átlagos felhasználó körülbelül 33 percet töltött a játékkal, míg a Facebookon 22, a Snapchaten pedig 18 percet.

Pokemon Go - Felhasználási idő

Persze azért nem kell megijednie az óriásoknak. A felmérés valójában csak június 11-ei adatokat nézte, vagyis a Pokémon Go hivatalos megjelenésének másnapját. Ettől függetlenül az érdem nem vitatható el az alkalmazástól, melynek sikeréről korábban is írtunk már, megmutatva, hogy azt hogyan lovagolják meg a social media-felületeken a különböző cégek.

A legizgalmasabb hír viszont minden bizonnyal inkább az volt, hogy a játék milyen opciókat kínál majd hirdetőinek a jövőben.

Forrás: Mashable