A napokban nagyon fontos üzleti bejelentést tett a Reddit: integrálódik a Sprinklr közösségi platformmal. Emiatt aztán a méltán népszerű oldal a jövőben még több figyelmet áldoz a brand engagementre. De mit is jelent ez?

A Sprinklr platformot biztosít olyan nagyvállalatok számára, mint például a McDonalds és a Marriott, hogy könnyedén válaszolhassanak a vásárlóiknak, és követni tudják a legnépszerűbb topikokat. Most a Reddit is beállt a sorba a legújabb bejelentésével, ami eléggé megosztja a bázis usereit is. Ez azt jelenti, hogy a márkák látni fogják, hogy a Reddit felhasználói milyen témákról beszélgetnek, és akár válaszolhatnak is nekik közvetlenül a platformról. Nincs új a nap alatt, hiszen bizonyos márkák eddig jelen voltak az oldalon, és reagáltak a pozitív véleményekre és gyűlölködő hozzászólásokra egyaránt. Ezzel azonban még nagyobb szerepet kapnak a szponzorált tartalmak.

A Reddit userek számára ez azt is jelenti, hogy a márkák megszállják a felületet, amit már régóta találgatnak a szakemberek. Tehát a hirdetők még eredményesebben aknázhatják ki a Reddit-et, ami minden bizonnyal azt a célt szolgálja, hogy a platform még több bevételt tudjon termelni.

A Pinterest és a Messenger együttműködéséről itt számoltunk be:

Új Messenger chat kiegészítővel jelentkezik a Pinterest

A leggyakrabban letöltött alkalmazások 2017-ben:

Ezek voltak 2017 legtöbbször letöltött appjai az App Store-ban

Forrás: Mashable