A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media jelentősen bővítette magyarországi portfólióját. A csoport megvásárolta a legnagyobb autós apróhirdetési portált üzemeltető Használtautó Kft.-t, amelynek 50%-a már korábban is a skandináv médiacég birtokában volt.

A 1999-ben alapított hasznaltauto.hu a 90 ezer autóhirdetésével és a havi több, mint egy millió egyedi látogatójával megkerülhetetlen szereplő a használt gépkocsik kereskedelmében, forgalma folyamatosan, évről évre növekszik. A jelenleg napi 180000-es látogatószámmal rendelkező portál 50%-át 2012-ben vásárolta meg a Schibsted, a most pedig a maradék 50% is a tulajdonába került.

logo

Az akvizícióval egy időben a Schibsted bejelentette, hogy egy rövid átadás-átvételi folyamatot követően Novák Péter lesz a hasznaltauto.hu új ügyvezető igazgatója, akitől azt várják, hogy új lendületet adjon Magyarország vezető autó adásvételi oldalának. A szakember korábban többek között a Kirowski ügyvezetője, valamint az Origo Zrt. vezérigazgató-helyettese volt. „A hasznaltauto.hu a hazai online piac egyik legrégebbi és rendkívül sikeres szolgáltatása, amelyet a Schibsted Classified Media csoport nemzetközi hátterével fogunk tovább erősíteni.” – nyilatkozott az új pozíciójával kapcsolatban Novák Péter.

„A Schibsted Classified Media csoport számára kiemelten fontos a magyar piac. Jól jelzi ezt, hogy a napokban jelentettük be az expressz.hu felvásárlását, miután a portál korábbi tulajdonosa, a TME Csoport kivonult Magyarországról, most pedig a hasznaltauto.hu akvizíciójáról is beszámolhatunk. Célunk, hogy ügyfeleinket és felhasználóinkat még hatékonyabban szolgálhassuk ki. A Jófogás és a hasznaltauto.hu külön-külön is az apróhirdetési piac megkerülhetetlen szereplője, együtt pedig minden eddiginél hatékonyabb portfóliót alkotnak” – mondta el Budai László, a Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója.