A Dove zseniális kampányának hullámain evezve, amelynek fő üzenete az volt, hogy szeresd önmagadat, a Skype elindította azon reklámjait, amelyek szintén a szív húrjait pengetik. A „Stay together” névre hallgató videók három ember követnek végig, akik a nagy távolságok ellenére is tudják tartani a kapcsolatot a családjaikkal – írja a Mashable.

Az első klipben Denis látható, aki Pennsylvaniában él, messze ugandai családjától. A videó chat platformnak köszönhetően azonban végre rajta lehet életében először egy közös családi portrén. És bár nagyon messze él kisfiától, mégis nyomon követheti felcseperedését. „Ha egy nap hazatérek, nem leszek idegen” – mondja Denis.

Egy másik videóban egy állatkerti gondozót láthatunk, aki Ausztráliából Amerikába költözik és arra használja a Skype szolgáltatását, hogy kapcsolatban maradjon imádott állataival.

Az utolsó klipben pedig Juliát követhetjük, egy Los Angelesben élő 10 éves kislányt, aki a legjobb barátnője és unokatestvére brazíliai mindennapjaiban vehet részt.

A Skype ezen kívül arra is bátorítja a felhasználókat, hogy osszák meg saját történetüket arról, hogyan tudnak együtt maradni a szeretteikkel a platformnak köszönhetően – így talán övéké lesz a lehetőség, hogy meglátogassák családjukat.

Szerintetek egy videó reklám népszerűsége érdekében az érzelmekre kell hatni? Írjátok meg kommentben, mit gondoltok!