A Snapchat sikerének egy része mindig is az volt, hogy a Facebookkal és a Twitterrel szemben, amelyek a felhasználók tágabb közösségiá hálóit igyekeztek ápolni, a szoros barátságokra és a személyes üzenetekre specializálódott. A cég most indított marketingkampánya ezt akarja duplán aláhúzni azzal, hogy az igaz barátság témáját teszi középpontba.

Ennek értelmében az alkalmazás külön kiemeli azokat a sztorikat, amiket a felhasználók Snapchaten megismert barátai osztottak meg. Ezt támogatja meg a platform egy óriási YouTube-os és plakátkampánnyal, amit 12 ország felhasználói által rendelkezésükre bocsátott képeket fog használni.

Ezen kívül  a plakátokra kirakják még 15 híres ember, köztül Walt Whitman idézeteit olyan stílusban, mintha azok az alkalmazáson íródtak volna.

Ezzel a Facebookon kívül az Instagramnak is oda akarnak csapni, ami a kezdeteknél a Snapchatből emelt át néhány funkciót, de azokat inkább kiterjesztette úgy, hogy ne közeli ismeretségeket, hanem a követők számát vegye inkább figyelembe.

Forrás: Social Media Today