Ötezer felhasználót kérdezett meg a Snapchat, hogy kiderüljön, a Pride hónap során milyen tartalmakat keresnek. A kérdést amerikai, német, francia, kanadai, norvég, angol, holland, svéd és ausztrál fiatalok töltötték ki, vagyis elég sok kultúra elmondta a véleményét.
Ami egyértelműen kiderült, hogy a felhasználók értékelik, sőt el is várják a márkáktól, hogy a Pride-hónapot ünnepeljék. Négyből három felhasználó tartja önmagát és a barátait befogadónak, és elmondasuk szerint ebben a hónapban amellett, hogy összejönnek a barátaikkal, egészen biztosan vásárolnak is olyan márkától, amely szintén befogadó.
A tesztet kitöltők fele mondta azt, hogy a márkáknak igenis meg kell szólalni az ügyben, és azt szeretnék, hogy kifejezzék a befogadást, és a sokszínűség melletti elköteleződésüket, és fontos számukra, hogy a márkák kezdeményezései hitelesek és értelmesek legyenek. Vagyis nem elég szivárványosra változtatni a profilképet, és elégedetten hátradőlni, hanem a felhasználók valódi állásfoglalást, valódi változásokat szeretnének látni. Háromból egy felhasználó ennek nagyon komolyan utána is néz, és megnézi a vállalat célkitűzéseit, hogy a korábbiak mennyire valósultak meg, vagy éppen megnézegeti a vezetők összetételét, hogy kiderüljön, vállalati kultúra szintjén is megjelenik-e, amiről beszélnek.
Forrás: Social Media Today