Még mindig tart a Snap masszív redesign folyamata, és már meg is érkeztek a legújabb filterek hozzá. A népszerű közösségi platform új filterei felismerik, hogy mit fotózunk, és ehhez kínál kereteket és matricákat.
Az új filter már megjelent a felhasználóknál, és megtalálhatóak különféle kategóriák esetében. Mindegy, hogy éppen az óceánparton sétálsz, a kutyáddal lógsz vagy kajafotókat osztasz meg, a Snap már adja is hozzá az elemeket, ahogyan az alábbi képen is látható:
Az új szűrők egyszerűvé teszik a snapek dekorálását, ráadásul a hirdetők is kihasználhatják. Ugyanis, a márkák számára külön szponzorált filtereket is biztosítanak, amit a célcsoportok tartózkodási helye és érdeklődése köre alapján aktiválhatunk. Ezek a filterek akár hirdetésként is működhetnek a jövőben. Egyébként jó hír lehet a Snapchat rajongóinak, hogy a márka újabb és újabb update-ekkel bombázhat minket a következő hetekben, hiszen a vállalat CEO-ja komoly változásokat ígért.
A Snapchat legújabb hirdetési formáiról itt számoltunk be:
A Snap Inc. arculatváltásáról itt adtunk hírt:
Forrás: Mashable