Sose volt titok, hogy a Snapchat legfontosabb felhasználói közege a millenárisok közül kerül ki. Ám egy felmérés szerint a rajongói tábor nem is olyan rajongói…
A Fluent LLC felmérése szerint a millenáris felhasználók 48 százaléka szerint a Snapchat csak egy átmeneti szeszély, amit nem fognak hosszú távon használni – például 35 éves koruk után.
Ám vannak más aggasztó eredmények is. A megkérdezettek 62 százaléka váltana applikációt, ha egy Snapchathez hasonló, vagy annál jobb alkalmazás jelenne meg – ezzel magyarázható is az Instagram Stories sikere:
Az emberek 69%-a mindig vagy nagyon gyakran lapoz át hirdetéseket, a 18-24-éveseknek pedig 80%-a.
Bár a Snapchat számára fontosak hírszolgáltatásai, a felhasználók számára kevésbé – 61%-uk ugyanis sose olvas vagy néz meg tartalmat a jelenlévő médiáktól.
És jöjjön a kegyetlen utolsó döfés: a 25-44 év közötti korosztály már inkább az Instagram Stories-t használja Snapchat helyett.
Forrás: We Are Social Media