A Snapchat bemutatta a Snap Accelerate nevű projektet, ami a tervek szerint segíteni fog beindítani a startupok hirdetési tevékenységét a népszerű közösségi platformon. Bár a Snapchat használata ingyenes, de ha hatékonyan akarunk hirdetni az oldalon, ahhoz mélyen a zsebünkbe kell nyúlni. Éppen emiatt ez leginkább csak a nagy költségvetésű cégeknek éri meg, ezért sok fiatal vállalat kiesik a játékból. Lehet, hogy ennek most már vége?
A Snap Accelerate támaszt nyújt a startupok számára, hogy a lehető legtöbbet tudják kihozni a hirdetéseikből az oldalon, és sokkal határozottabb jelenlétet biztosítsanak számukra. A program különböző eszközöket és lehetőségeket biztosít a startupok számára, amikkel kiválaszthatják a számukra leginkább testhezálló megoldásokat.
A ’kickstart’ csomag a következő szolgáltatásokat tartalmazza:
Média kuponok
Kreatív szolgáltatások kredit
Branded filterek
Egyéni hozzáférés a hirdetési eszközökhöz
Hozzáférés a Snap Marketing API-hoz
A programba bármilyen startup jelentkezhet a Snap-nél, viszont a közösségi vállalat leszögezte, hogy egyelőre csak kisszámú céget támogatnak a projekt sikerétől függően.
A Snapchat legújabb statisztikájáról itt számoltunk be:
A top influencerek 33 százalékkal kevesebbet használják a Snapchatet
A Snapchat legújabb projektjéről pedig itt adtunk hírt:
Forrás: We Are Social Media