hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Már megszámolni sem tudjuk melyik platform mennyi segítséget nyújtott a koronavírus elleni harchoz. Van aki csak matricákkal jön, van aki rengeteg pénzt ad, de azt egyáltalán nem lehet mondani, hogy a közösségi oldalak nem tesznek meg mindent a járvány idején, hogy beszálljanak a küzdelembe.

A Snapchat például most az AR-on (a kiterjesztett valóságon) fejlesztett. Ha a kamerát ráirányítjuk egy bankjegyre, akkor felugrik egy WHO (Egészségügyi Világszervezet) 3D-s animáció, amit tovább görgetve egy olyan oldalra jutunk, ahol azonnal adományozhatunk is a vírus elleni harcra.

A funkció 33 országban elérhető, 23 bankjeggyel, de az nincs részletezve, hogy ezek pontosan melyek, így egyelőre nem tudjuk, hogy itthon működik-e.